Wednesday, May 11, 2016

Tips Pemakaian Long Cardigan

'Long cardigan' memang dah in trend sekarang ni kan.

Pelbagai jenis outerwear yang kini boleh anda temui di pasaran. 
Dari jacket, blazer, coat, kimono, vest sehingga lah ke cardigan.
Dan untuk cardigans pula, terdapat beberapa rekaan cardigans yang boleh anda gayakan seperti basic cardigans, button cardigans, wrap cardigans dan yang kini trending, long cardigans. 
So if you girls wondering, what are the most stylish ways untuk menggayakan koleksi long cardigans ini, teruskan membaca entry ini sehingga habis ☺
------------------------------------------------
The best combo to rock your long cardigans adalah dengan kombinasi jeans dan t-shirt seperti berikut. Penampilan yang cukup santai dan kasual untuk anda yang ingin menghabiskan cuti pada hujung minggu bersama teman-teman rapat.


Begitu juga dengan gaya yang satu ini. Not only jeans, basically anda boleh menggayakan long cardigans tersebut bersama apa jua pilihan pakaian kasual anda. Ia mengubah penampilan anda daripada too casual menjadi smart casual! Cool kan?

Menggayakan cardigan ke pejabat? Of course you can. Koleksi long cardigans ini sesuai digayakan dengan semua koleksi pakaian formal anda ke pejabat. Lupakan blazer dan coat!

Dan untuk anda yang lebih gemar memakai dress untuk kelihatan feminine, long cardigans ini juga cukup sesuai dipadankan dengan dress. Ianya salah satu trend fesyen paling hot dan anda pasti tidak mahu ketinggalankan.



'Long cardigan' memang dah in trend sekarang ni kan.



No comments: