Wednesday, February 12, 2014

No.1 Natural Vitamins

Bagi anda yang sedang mencari vitamin dan set Shaklee, saya adalah pengedar shaklee Malaysia (khususnya yang berada di kawasan Desa Ilmu/Kota Samarahan / Kuching /Sarawak), boleh hubungi saya.


Fb: SIHAT CANTIK CERGAS
Baca lanjut di blog Healthy Is Happy

Kenapa Pilih Shaklee?
  • Shaklee membantu berjuta-juta orang mewujudkan kehidupan yang lebih sihat selama lebih 50 tahun.
  • Vitamin Shaklee adalah vitamin semulajadi dan lebih selamat serta pembuatannya tidak melalui proses  kimia.
  • Mempunyai sijil HALAL dari Islamic Services of America (ISA) yang sememangnya diiktiraf oleh JAKIM. Rujuk link disini->> ISA.
  • Membantu ramai orang menjana pendapatan tambahan.
Berminat dengan rangkaian produk Shaklee? Boleh menghubungi dengan beberapa cara dibawah:
  • Email: prettymommieshop@gmail.com
  • Sms/Whatsapp/Telegram: 014-9940049 

KENAPA ANDA MESTI BELI DARI SAYA? Dan apa yang saya dapat berikan pada anda sebagai pelanggan saya? 
-Harga istimewa/diskaun
-Hadiah misteri.
-'After sale consultation' (percuma)
-Promosi berkala.
-Dan banyak lagi.

**Amat dialu-alukan orang Sarawak, khususnya di kawasan Kuching dan Kota Samarahan (area UNIMAS, UITM, DESA ILMU dan sekitarnya). Untuk kedua-dua kawasan tersebut, inshaa Allah boleh deliver by hand. Untuk kawasan lain, penghantaran menggunakan pos.**
------------------------------------------------------------
~ MENCEGAH LEBIH BAIK DARI MERAWAT~

No comments: